Klachten regeling
Klachtenregeling
Heeft u een klacht, of bent u het ergens niet mee eens? Graag horen wij dat van u!
Als patiënten of cliënten niet tevreden zijn over de zorg of ondersteuning die zij ontvangen, kunnen zij terecht bij de klachtenregeling. U kunt uw klacht aan ons voorleggen aan de eerste verantwoordelijke van uw familie lid of vertrouwenspersoon van de betreffende zorginstelling. De eerst verantwoordelijk kan dan bemiddelen tussen u en de zorgverlener.
Klachtencommissie
U kunt ook met uw klacht terecht bij een onafhankelijke klachtencommissie. Deze commissie onderzoekt de klacht en doet een uitspraak of de klacht gegrond is. De zorginstelling reageert op de uitspraak en neemt eventueel maatregelen. De zorginstelling hoeft de uitspraak van de klachtencommissie niet over te nemen. De afdeling Informatie en Klachtenopvang van uw regionale Zorgbelangorganisatie kan u vertellen bij welke klachtencommissie uw zorgverlener is aangesloten.
Wij hopen op een goede samenwerken, klachten? Meld deze dan ook bij ons via de leidinggevende of vul het formulier hiernaast in voor de klantewn bus.
Alvast bedankt,
Medewerkers De Blauwe vlinder.

Maak jouw eigen website met JouwWeb